dimarts, de setembre 09, 2008

L'art d'estimar


És l'amor un art?

Aquest llibre no és un manual d'amor ni res per l'estil, ni tampoc un llibre d'autoajuda psicològica. L'obra és una anàlisi entre l'autenticisme d'aquest sentiment i la manera nyonya i moltes vegades errònia com nosaltres l'interpretem en aquest món capitalista on tot, inclús els sentiments, funcionen sota les lleis de mercat.

Si heu perdut una mica l'esperança de viure l'amor, millor no el llegiu, perquè us farà veure que estimar i ser estimat és encara més difícil del que us pensàveu.

Però val la pena llegir-lo i tenir algun coneixement nou sobre l'amor, sobre nosaltres, sobre els sentiments, sobre les accions, sobre la vida.

No són gaires fulls i us el podeu descarregar d'internet (en castellà): "El Arte de Amar" d'Erich Fromm

Per aconseguir-lo en català a la biblioteca. La persona/persones abans que jo el deurien trobar súper interessant perquè no van deixar de subratllar i marcar paràgrafs!

L'autor, Erich Fromm (1900-1980), és un dels psicoanalistes i filòsof humanista molt apreciat i interessant. Simpatitzant amb el moviment social i marxista. Una altra de les obres que d'ell m'han recomanat és "La por a la llibertat", que ja la tinc encarregada. Ja us explicaré.

Més sobre el sr.: Erich Fromm a Wikipedia
Font de la fotografia: Pensament.cat

/THE ART OF LOVING: I loving an art? This book don't teach you how to love. But you can learn some tips for improve your feelings, your live... You will realise that love is more difficult than you think. Loving today is like another economic change. The writter, Erich Fromm (1900-1980) is a psychoanalist and humanistic philosopher well recognized. Another interesting book is "Fear of freedom".
More about Erich Fromm: Erich Fromm at Wikipedia/




...........................................................................................................

5 comentaris:

Quinesmalespuces ha dit...

ohhh Carol!!! quantes coses noves al blog, que bé!!
Jo també m'he llegit l'art d'estimar...
ens veiem

Karulineta de l'ull viu ha dit...

Síiii... es nota q tinc temps lliure eh?

Com va el braç trencat?? Laia, m'has de donar el teu mail bo!

Auuuu

PS; així q també te l'has llegit eh?

Quinesmalespuces ha dit...

ei el mail que faig servir més és laionastv@hotmail.com, de vegades ja rebo missatges teus. Escolta Carol, aniràs a la fira de tàrrega, és que vaig llegir un mail teu amb el programa i m'encantaria anar-hi. Més preguntes: Vas a la boda de la Gemma i l'Edu?,jo no...
I última coses que et volia dir, ara unes notícies, saps que després del braç trencat em va mossegar un gos al braç esquerre? i saps que finalment m'he tret la carrera de filologia catalana?
Bueno quantes coses, potser t'he atabalat una mica no? Petonets

Anna ha dit...

Molt interessant me l'apunto.

Anna

escoltainvisible ha dit...

Existeix la versió catalana. Jo la tinc. Si m'enrecordo ja posaré per aquí el nom de l'editorial.