dimecres, de juliol 23, 2008

Síndrome postvacacional


Les persones ens encomanen el seu tarannà. Vet aquí el que se m'ha encomanat després de passar 24 hores de 2 setmanes deambulant per les Illes Jòniques amb el meu amic vienès Oli.

Gràcies a la nova campanya MovimientoSlow.com de les botigues Natura que us ho puc explicar. Jaja!

Més endavant ja penjaré fotos de les vacacions!!!


/AFTER HOLIDAYS SYNDROME: People spread its way to be (or at least to me happens). And here we have what the one of my colleague Oli, after spending 24 hours in 2 weeks wandering in the Ionian Islands.

Thanks to the new campaign MovimientoSlow.com of stores Natura that I can explain. Jaja!

I will upload some vacation photos sooon!/



...........................................................................................................

dijous, de juny 19, 2008

Dansalt 2008 | Concurs coreogràfic


El divendres 11 d'abril els participants del Concurs Coreogràfic Dansalt 2008 organitzat per l'escola Nou Espiral de Salt, ens van deleitar amb uns moviments i coreografies genials. I la veritat és que van aconseguir fer vibrar a unes penques com nosaltres. "Va que l'any que ve ens hi ficarem en sèrio..." diem sempre.

Aquí un parell de fotos impossibles de fer dins aquella foscor i sota la prohibició de fer-ne'n. Perdo Kuka, Meri, Paloma...!!!!

Més informació: Escola de dansa '9 espiral'


/DANSALT 2008| Choreography Competition: On Friday, April 11th, few participants of Dansalt Choreography Competition 2008 organized by the school Nou Epiral of Salt, delight us with some brilliant movements and choreography. "That next year we take the dance class seriously..." we can only said./





.........................................................................................................

Clara Oliveras - Tiny Tales


Passejant per la Rambla de Girona, el cartell de la sala d'exposicions em crida l'atenció: "Tiny Tales de Clara Oliveras". De cop i volta aparec en un univers estrany. A voltes em fa por, m'inquieta. Però m'agrada! Jo diria que la Clara fa un bon ús del mal gust. Vull dir, que les composicions em semblen gòtiques i extravagants, però segueixen un equilibri i bellesa visual increïbles. Originals i impactants. Estranyes però captivadores.

L'artista il·lustra escenaris a través de fotografies de composicions d'objectes de tot tipus.

(Perdò per la qualitat de les fotos, són fetes dels quadres).

Més informació sobre l'artista: iGAC | Girona Art Contemporani
Fotos oficials de l'exposició: Galeria de fotos


/CLARA OLIVERAS - TINY TALES: Spectacular exposition. Spectacular representation that look like illustrations. I don't know enough Enlgish to translate this.../




.........................................................................................................

dijous, de maig 22, 2008

La frase


"Todo hombre es como la Luna: tiene una cara oscura que a nadie enseña."

/"Every man is like the moon: has a dark side that no one teaches."/

Mark Twain

...........................................................................................................

dilluns, de maig 19, 2008

Maig de tormentes


Diumenge a la tarda, deurien ser cap a les 15h. Trec el cap per la finestra un moment, i aquestes són les vistes!!!


/MAY STORMS: Sunday afternoon, about 3. I look out the window a moment, and these are the views!/



.........................................................................................................

Escapada fugaç a Granada


Al pont del maig l'Anna i jo vam fer una miniescapada a Granada. No em pregunteu que què tal l'Alhambra, no hi havia entrades!! Ens vam conformar amb els jardins i veient les cues eternes de la gent que sí tenia entrada.

Resum del viatge: Granada té un rotllo molt guapo. Però del que més m'he adonat, és que els catalans no tenim res a veure amb el que és Espanya. I per tant, no som espanyols. No som com ells.

Més fotos a Flickr.


/FLEETING TRIP TO GRANADA: Three walking days under the hot sun of May in Granada. The worst: we didn't find tickets for La Alhambra... The fact of the trip: Catalonia is not Spain. Catalans are not like them. We are different./



.........................................................................................................

dijous, de maig 15, 2008

Etnival 2008


Ja el tornem a tenir aquí! Aquest any una mica més rancis perquè fan pagar algun concertillu com el de Jarabe de Palo i perquè no fan res per la revetlla, i això que és pont! Però vaja, mantinguem l'esperit de concerts gratuïts a la nostra ciutat!!!

El programa: descarregar en pdf



.........................................................................................................

divendres, de maig 09, 2008

Llibertat Franki






















El cas de l’empresonament, sense proves, de Núria Pòrtulas, l’any passat, és prou conegut, però ara se n’ha produït un altre de característiques similars. Es tracta de l’empresonament del jove terrassenc Francesc Argemí ‘Franki’, condemnat a una multa i a una pena de dos anys i tres mesos per haver assistit a la despenjada d’una bandera espanyola a l’Ajuntament de Terrassa. Els fets es van produir l’any 2002, durant la Festa Major, i, més enllà de l’acusació de la policia, no hi ha proves que demostrin que Argemí hi va participar. Tot i això, els tres recursos que ha presentat des del 2004, demostrant que aquell dia era en un altre lloc, han estat desestimats i recentment, sense cap notificació prèvia, va ser empresonat a la Model de Barcelona i traslladat posteriorment a Brians 2. Aquest extrem és greu, perquè denota una complicitat inadmissible entre la titular del Jutjat núm. 2 de Terrassa i la conselleria d’Interior en la detenció de l’imputat. En lloc de fer-li arribar una notificació, com ordena la llei, els Mossos d’Esquadra es van presentar per sorpresa al lloc on treballa i, davant de tothom, talment com si fos un delinqüent, se’l van endur emmanillat acusant-lo d’ultratge a la bandera espanyola.

/FREE FRANKI: The case of imprisonment, without evidence, of Núria Pòrtulas last year, is well known, but now there has been another imprisonment of similar characteristics. This is the incarceration of young Francesc Argemí 'Franki' from the municipality of Terrassa. He was sentenced to a fine and imprisonment for two years and three months for having attended the act of picking up the Spanish flag in his town. The events occurred in 2002 and beyond the indictment of the police, there is no evidence that Argemí participated. However, the three appeals he has filed since 2004, demonstrating that that day was elsewhere, and recently have been dismissed without any prior notification, was imprisoned in the Model prison of Barcelona and subsequently transferred to Brians 2. This is serious because it shows an unacceptable complicity between the holder of Court No. 2 Terrassa and counseling of Interior in the arrest of the accused. Rather than send you a notice, as ordered by law, the Mossos d'Esquadra were submitted by surprise at the scene where he works and, in front of his partners, as if he was an offender, took him away handcuffed accusing him of outrage to the Spanish flag./

Font: Retall de l'article publicat per Victor Alexandre a llibertatfranki.org
Fotografia: Blocs de vilaweb

dijous, d’abril 24, 2008

Free Tibet des de Japó

Aquí un disseny de Free Tibet fet pels japonesos Furi Furi que m'ha agradat.

/FREE TIBET FROM JAPAN: Here it goes a Free Tibet design that I like. Made by japanese studio Furi Furi./






























Font: www.furifuri.com

Vistes des del terrat del nou pis









Sí!! Ja tinc pis!! I un pis com Déu mana! Situat al cor del barri vell, i amb les vistes més típiques de Girona: Catedral, l'Onyar, la Devesa... ai quin estiuet a la terrasseta ple de barbacoes, plantetes i hamaques! Aquí va la primera foto de les vistes de la terrassa. Espero que us agradi i que em vingueu a veure amics meus!!

/VIEWS FROM THE TERRACE OF MY NEW FLAT: Yes!!! I have a flat!! A nice flat in the Old Town of Girona, with the most typical views of the city: the Cathedral, Onyar river, Devesa forest... wow! what a summer is waiting me up on the terrace with barbecue, flowers and hammock "siestas"! Here it goes the first picture from the terrace. Friends, I hope you like it and come to see me soon!/

dimecres, d’abril 23, 2008

Sant Jordi 2008

divendres, d’abril 11, 2008

OFFF 2008 | Lisboa

















S'acosta la nova edició de l'OFFF, el Festival Internacional de Cultura i Creació Digital. Mira que a la universitat ens feien propaganda però entre una cosa i una altra, encara no hi he pogut anar mai.
Aquest any encara està més complicat. El certamen té lloc durant tres dies, del 8 al 10 de maig, i a Lisboa!! Fer turisme creatiu per la capital portuguesa... (Jo ja m'hi veig). Jops, com m'agradaria que els jefes m'hi deixessin anar!!! A algú se li acut com fer venir la cosa?? I amb tan poca anticipació???
Bé, ja entenc que fins que no tingui el meu propi negoci ni festivals, ni certamens, ni fires, ni res de res!

/OFFF 2008 | Lisboa: The new edition of the OFFF is coming, the International Festival of Culture and Creation Digital. Teachers at university always spoke well about that, but in the end, between one thing and another, I have not been able to go ever.
And this year even less. The Festival is in Lisbon for three days, from 8 to 10 May! Make creative tourism by the Portuguese capital ... (I already I am!). Wow, how I wish that my boss allow me to go! Any idea? Maybe I should be more good girl at work...
Well, because I understand that until I don't have my own business I won't see festivals or competitions or fairs!/

(Font de la fotografia: http://www.flickr.com/photos/offf/)

dijous, d’abril 10, 2008

Viena

Una gran però tranquil·la ciutat... Visita fugaç de cap de setmana que no ha donat per gaire.
Més endavant ja penjaré algunes fotos més al Flickr.

/(To my international friends, I decided to translate the posts to my English).
WIEN: A large but peaceful town... Fleeting visit weekend. I'll upload more pictures at Flickr in some days./


 
 
 
 
Posted by Picasa

Pensant en Cream

Parlant amb els companys del curro dels inicis del rock, penso en com em va agradar el primer cop que vaig escoltar Cream. Aquí va el vídeo!

/THINKING IN CREAM: Thinking about the beginning of rock with my team, I remember the first time I listened Cream. Here goes the song!/

divendres, d’abril 04, 2008

Una cançó per al cap de setmana

Com m'agrada quan la música et sorpren, d'imprevist, i t'acompanya en els pensaments i els sentiments, i t'ho fa veure tot d'una altra manera, més agradable, més autèntica... i et fa somriure.

Ahir nit Ràdio 3 em regalava aquesta cançó, i la penjo per als que encara no hagueu tingut oportunitat de descobrir-la.

Bon cap de setmana a tothom!

Elvis Perkins - While You were Sleeping

divendres, de març 28, 2008

Ben Harper a Barcelona

En Ben torna a Barcelona el 10 de juliol. Si el concert no pinta gaire nyonyo molaria anar... però l'últim disc sona tan celestial que m'ho pensaré bé. Algú s'anima?? Laura??
























Info del tour i entrades: The Official Ben Harper Website : Tour Dates

dimecres, de març 26, 2008

M'estreno a Flickr

















Iepa! Ja tinc compte a Flickr. Si voleu veure les fotos que he fet a Can Jou aquesta setmana santa les he penjat allà. Espero tenir una mica més de temps per saber fer anar això i poder-hi penjar més fotos...
Veure la Karulineta a Flickr

dijous, de març 20, 2008

Oh primavera
























Després d'uns dies grisos i plujosos, amb un sol vergonyós, i un fred que ens acompanyava fent-nos refredar, avui, per fi, comença la primavera!!!

Els Manaies






































Ahir nit, els manaies desfilaven sota la pluja per la Plaça del Vi. Començaven crec amb un dels primers actes de la Setmana Santa a Girona. Actes tradicionals dels que fan por... Anaven tan ràpid que em va costar poder fer alguna foto més o menys decent.

dimecres, de març 19, 2008

Feliç dia del pare, papa

























Avui és el dia del pare, i no tinc cap foto per aquí teva papa!!
Diumenge les meves ties estaven molt sensibilitzades amb el tema i van voler celebrar el primer dia del pare sense pare. Penjo unes fotos en homenatge al meu súper iaio. A través d'un calendari fictici format per mesos i anys, repassava fotogràficament la història de la vida dels meus avis. Del que m'havien explicat durant dinars, tardes de xerrameca, vacances... Va ser divertit remenar entre caixes i caixes de sabates plenes de fotos antigues, brutes, trencades, descolorides, dedicades i signades... Acompanyat d'un llibret fet a mà que explicava la idea del projecte, vaig entregar-ho com a treball 'La Memòria dels nostres avis' el primer any de carrera. Abans que morís en Jaume, la iaia em feia mirar les fotos de la seva mare, i deia que era molt maca... Ara però, també repassa les fotos d'un Jaume jove, fort i temperamental que tant trobem a faltar.
Oh, avis, com són...
I tu papa, felicitats i gràcies per ser com ets!