dilluns, d’abril 17, 2006

Setmana Santa a Can Jou

Una bona tècnica per desconnectar i una excusa per visitar els meus col·legues peluts, i sobretot no pensar en res...
---------------------------------------------------------------------------
Una buena técnica para desconectar y una excusa para visitar a mis colegas peludos, y sobretodo no pensar en nada...

Vista des de la casa:


Popeye:


Maroon:


Oscar:

Posted by Picasa

dissabte, d’abril 01, 2006

Realidad triste

REALIDAD TRISTE

Con la mirada perdida
en esos ojos de cuencas vacías
se me notan las costillas
debo vivir el día a día

Y tú preocopao por cómo adelgazar
pensando todo el día en esos kilitos de más
siéntate a pensar un ratito y ponte a pensar
en cómo viven y mueren los demás.
Pa' poder vivir debo arriesgarme a morir
no me quedan esperanzas de poder salir de aquí
Navegna mis ilusiones en un frío mar allí
escapar de la pobreza por fin, por fin, por fin.

Sus merecen las penas
hay qye urgar en una patera
que va a naugrafar
y aunque no llegará a Gibraltar

Me asusta la pobreza, vete de aquí
la fita es el trabajo y nos traen de fumar
educamos a tus hijos pa' que roben el pan
el día de mañana nos va a gobernar.
Y apaga el televisor y todo vuelve a ser real
las cosas que has visto se te van a olvidar
que da ese hambre al frente a llegar
calla tu conciencia y déjate llevar

Y es que entonces se apagan
ay! todas las luces del barrio
y la gente duerme y no piensa
en los que pierden su vida a diario

Con la mirada perdida
en esos ojos de cuencas vacías
se me notan las costillas
debo vivir el día a día

 Posted by Picasa

dilluns, de març 27, 2006

Carne pa la picadora!!!

Les mans d'una amassona no gaire experta poden acabar amb aquest aspecte si te'n vas de ruta sense guants i sobre un cavall rebel i més inexpert, tossut i enèrgic que tu. Us aviso. On tindria el cap aquell dia?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Las manos de una amazona no demasiado experta pueden acabar con este aspecte si te vas de ruta sin guantes y sobre un caballo rebelde y más inexperto, tozudo y enérgico que tú. Os aviso. ¿Dónde tendría la cabeza yo aquel día?

 Posted by Picasa

Quan tanco els ulls veig.../Cuando cierro los ojos veo...

Una bellesa com aquesta només pot ser fruit d'un ser com aquest...
-------------------------------------------------------------------
Una belleza como esta sólo puede ser fruto de un ser como este...

 Posted by Picasa

dilluns, de març 13, 2006

Per molts anys Arnau!!!

 Posted by Picasa

dimecres, de març 08, 2006

Doma natural a Nipón

Aquí està Nipón. Acaba d'arribar a Can Jou i jo ja he volgut començar a fer-li doma natural. Se'l veu un tros de pa i ho ha fet tot de meravella.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Aquí está Nipón. Acaba de llegar a Can Jou y yo ya he querido empezar a hacerle doma natural. Se le ve un pedazo de pan y lo ha hecho todo de maravilla.

 Posted by Picasa

diumenge, de febrer 26, 2006

D'una bellesa que fa que em desfaci...

D'una bellesa que fa que em desfaci davant d'ells...
Per què la naturalesa és capaç de crear uns éssers tan macos i tan pefectes?
I a la vegada ens crea a nosaltres, els humans, la bèstia?!!
-------------------------------------
De una belleza que hace que me derrita ante ellos...
¿Porqué la naturaleza es capaz de crear unos seres tan preciosos y tan perfectos?
Y a la vez nos crea a nosotros, los humanos, la bestia!!


 Posted by Picasa

Cavalgar, volar, somiar,,.

 Posted by Picasa

Ja queda menys...

 Posted by Picasa

La ninfa de la barca torna

He trobat per casa el dibuixet de la barca una mica més acabat. L'acabaré algun dia?
-----------------------------------------------------------------------------------
He encontrado por casa el dibujillo de la barca un poco más terminado. ¿Lo acabaré algún día?

 Posted by Picasa

dilluns, de febrer 20, 2006

Y tu mirá...

Y tu "mirá"
Se me clava en los ojos como una "espá"
Se me clava en los ojos como una "espá"
Se me clava en los ojos como una "espá"

De amores llora una rosa
De amores llora una rosa
Y le sirve de pañuelo
Una blanca mariposa
De tanto volar
Sedienta de tanto vuelo
En un charco de agua claraLa alondra se bebe el cielo, ay, ay
Aquella tarde de abril
Te dije vente conmigo
Y no quisiste venir
Y no quisiste venir
No te quisiste venir

Y tu "mirá"
se me clava en los ojos como una "espá"
Se me clava en los ojos como una "espá"
Se me clava en los ojos como una "espá"

Y tu "mirá"
se me clava en los ojos como una "espá"
Y mi tren de alegría se va se va (se me clava en los ojos...)
Y no tengo más sueño que tu "mirá" (se me clava en los ojos...)
Y tu "mirá" se me clava en los ojos como una "espá"

Grillo de mis tormentos, rosa tronchá (se me clava en los ojos como una "espá")
Cuando sueño tus ojos de "madrugá" (se me clava en los ojos...)
Yo no puedo apartarme de tu "mirá" (se me clava en los ojos...)

Y tu "mirá"
se me clava en los ojos como una "espá"
Se me clava en los ojos como una "espá"
Se me clava en los ojos como una "espá"


Y tu "mirá"
se me clava en los ojos como una "espá"...

Lole y Manuel


Posted by Picasa

dimecres, de febrer 01, 2006

El viaje de Chihiro

Fantàstica!!

 Posted by Picasa

dilluns, de gener 30, 2006

La barca

Res millor que una cançó abans d'anar a dormir perquè et vingui una inspiració... I aquest és el resultat.
-----------------------------------------------------------
Nada mejor que una canción antes de acostarse para que te venga una inspiración... I este es el resultado.

 Posted by Picasa

"Sobre mi..." Misión cumplida

Wenu, l'interactiu sobre mi ja està fet i entregat. Aquí podeu veure algunes de les pantalles. Prohibit copiar-se!!
Tot i que m'ha costat dur-lo a terme, al final crec q el resultat no és gaire dolent. I m'hi he entregat força. És molt sincer.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Weno, el interactivo sobre mí ya está hecho y entregado. Aquí podéis ver algunas de las pantallas. Prohibido copiarse!
Aunque me ha costado mucho llevarlo a cabo, al final creo que el resultado no es muy malo. Y me he entregado bastante. Es muy sincero.

 Posted by Picasa

dimarts, de gener 24, 2006

Ja és tard...

És tard i ja toca anar a fer nones... La Milka, a aquestes hores està mig estabornida davant del llit. Tot i que avui no ha fet res en tot el dia deu estar cansada, i espera ansiosa les paraules màgiques: "Anem a dormir, Milka?".
És que és tan mona... (i tan peluda!)

 Posted by Picasa

dilluns, de gener 23, 2006

Un raconet molt personal...

Per veure qui sóc començo per un raconet de la meva habitació ben i ben personal... Aquest espai ja diu molt sobre mi. Aquí penso, dormo, recordo, somio, viatjo...

 Posted by Picasa

dissabte, de gener 21, 2006

Un treball sobre mi...

Ostres, ostres...
Què difícil es fa parlar públicament d'un mateix...
I aquest és tot un repte, sobretot si una és tan introvertida...
I és que m'han fet fer un interactiu que parli sobre mi! Sobre el meu passat, present i futur...
Aix, aix... Tot plegat una mica complicat!
Però vaja, que jo ho he intentat!