dijous, de juny 19, 2008

Clara Oliveras - Tiny Tales


Passejant per la Rambla de Girona, el cartell de la sala d'exposicions em crida l'atenció: "Tiny Tales de Clara Oliveras". De cop i volta aparec en un univers estrany. A voltes em fa por, m'inquieta. Però m'agrada! Jo diria que la Clara fa un bon ús del mal gust. Vull dir, que les composicions em semblen gòtiques i extravagants, però segueixen un equilibri i bellesa visual increïbles. Originals i impactants. Estranyes però captivadores.

L'artista il·lustra escenaris a través de fotografies de composicions d'objectes de tot tipus.

(Perdò per la qualitat de les fotos, són fetes dels quadres).

Més informació sobre l'artista: iGAC | Girona Art Contemporani
Fotos oficials de l'exposició: Galeria de fotos


/CLARA OLIVERAS - TINY TALES: Spectacular exposition. Spectacular representation that look like illustrations. I don't know enough Enlgish to translate this.../




.........................................................................................................