dimecres, de març 19, 2008

Feliç dia del pare, papa

























Avui és el dia del pare, i no tinc cap foto per aquí teva papa!!
Diumenge les meves ties estaven molt sensibilitzades amb el tema i van voler celebrar el primer dia del pare sense pare. Penjo unes fotos en homenatge al meu súper iaio. A través d'un calendari fictici format per mesos i anys, repassava fotogràficament la història de la vida dels meus avis. Del que m'havien explicat durant dinars, tardes de xerrameca, vacances... Va ser divertit remenar entre caixes i caixes de sabates plenes de fotos antigues, brutes, trencades, descolorides, dedicades i signades... Acompanyat d'un llibret fet a mà que explicava la idea del projecte, vaig entregar-ho com a treball 'La Memòria dels nostres avis' el primer any de carrera. Abans que morís en Jaume, la iaia em feia mirar les fotos de la seva mare, i deia que era molt maca... Ara però, també repassa les fotos d'un Jaume jove, fort i temperamental que tant trobem a faltar.
Oh, avis, com són...
I tu papa, felicitats i gràcies per ser com ets!